Telefonie-integratie

De Telefonie-integratie van PharmaPartners is de oplossing om uw telefoonverkeer makkelijk en snel te laten verlopen! De opzet is eenvoudig, maar levert verrassend veel tijdwinst op. Samengevat vindt er een herkenning plaats tussen uw telefooncentrale en Medicom-systeem. Zo ziet u de gegevens van de inkomende beller in uw scherm en kunt u vanuit daar direct naar de agenda of het dossier van de patiënt gaan. Andersom kunt u rechtstreeks vanuit het dossier van de patiënt uitgaand bellen.

Voordelen

  • Tijdwinst

  • Patiëntgegevens direct op uw scherm

  • Persoonlijke patiëntbenadering

  • Rechtstreeks vanuit Medicom bellen

Aanleiding

Steeds vaker horen we dat de maandagochtend stress oplevert binnen de huisartsenpraktijk. De telefoon blijft rinkelen en de wachttijden lopen op. Ook buiten de piekpunten blijft telefonie een punt van aandacht. De naam van de patiënt wordt niet goed verstaan, de  foutmarge loopt op en de patiënt ervaart onpersoonlijke zorg door het navragen van naam en geboortedatum. Omdat we bij  PharmaPartners graag onze gebruikers ontzorgen en kwalitatief de beste zorg ondersteunen, zijn we aan de slag gegaan met de Telefonie-integratie.

Samenwerkingen

Informeer bij uw telefoonaanbieder naar de mogelijkheden en eventuele kosten.

Tijdwinst

Tijdens ieder inkomend telefoongesprek vraagt de assistente aan de patiënt naar de naam en de geboortedatum. Mogelijk moet hier ook nog aanvullende informatie voor worden gevraagd zoals een adresregel om de patiënt juist te kunnen identificeren. Met behulp van de telefonie-integratie worden deze handelingen beperkt tot slechts een bevestigingsvraag. Met dit gegeven zijn we gaan timen en rekenen: In een praktijk met 1 huisarts wordt aan dit navragen jaarlijks meer dan 200 uur besteed! Logischerwijs is deze 200 uur niet 1 op 1 door te rekenen naar winst, maar het betekent wel dat de tijd nuttiger gebruikt kan worden. Denk bijvoorbeeld aan kleine ingrepen, nauwkeurige triage of simpelweg een meer persoonlijke benadering van de patiënt.

Interesse?

Heeft u interesse in de Telefonie-integratie? Vul onderstaand formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Gerelateerde cases

Meer cases

Certificering

Kwaliteit is geen toeval. Daarom besteedt PharmaPartners veel tijd en aandacht aan het goed inrichten van de interne processen. Certificering maakt de kwaliteit en veiligheid van die processen inzichtelijk voor u als klant. Zo kunt u voldoen aan de eisen die de wetgever aan u stelt.  PharmaPartners is gecertificeerd voor de ISO 9001, ISO 27001 en de NEN 7510. Deze betreffen de informatiebeveiliging in het algemeen en de specifieke, aanvullende normen voor de zorg.

Logo Dekra certificate ISO/IEC:27001 Logo Dekra certificate NEN:7510 Logo Dekra certificate ISO:9001
Download ""