Telefonie-integratie
Aanleiding
Steeds vaker horen we dat de maandagochtend stress oplevert binnen de huisartsenpraktijk. De telefoon blijft rinkelen en de wachttijden lopen op. Ook buiten de piekpunten blijft telefonie een punt van aandacht. De naam van de patiënt wordt niet goed verstaan, de foutmarge loopt op en de patiënt ervaart onpersoonlijke zorg door het navragen van naam en geboortedatum. Omdat we bij PharmaPartners graag onze gebruikers ontzorgen en kwalitatief de beste zorg ondersteunen, zijn we aan de slag gegaan met de Telefonie-integratie.
Samenwerkingen
- 4Care Telecom
- Advitronics
- Arcus IT
- Aurora teleQ
- Axeos
- Bellen met Lotte
- CloudCTI
- Cobbler
- ContactMakers
- Doornenbal Telecom & ICT
- Huisartsentelefonie
- LanTel
- Meerschap
- Red Cactus
- Tipcon
- Van Laarhoven ICT
- Vcare
- VoizXL
- WeCloudit
Informeer bij uw telefoonaanbieder naar de mogelijkheden en eventuele kosten.
Tijdwinst
Tijdens ieder inkomend telefoongesprek vraagt de assistente aan de patiënt naar de naam en de geboortedatum. Mogelijk moet hier ook nog aanvullende informatie voor worden gevraagd zoals een adresregel om de patiënt juist te kunnen identificeren. Met behulp van de telefonie-integratie worden deze handelingen beperkt tot slechts een bevestigingsvraag. Met dit gegeven zijn we gaan timen en rekenen: In een praktijk met 1 huisarts wordt aan dit navragen jaarlijks meer dan 200 uur besteed! Logischerwijs is deze 200 uur niet 1 op 1 door te rekenen naar winst, maar het betekent wel dat de tijd nuttiger gebruikt kan worden. Denk bijvoorbeeld aan kleine ingrepen, nauwkeurige triage of simpelweg een meer persoonlijke benadering van de patiënt.
Interesse?
Heeft u interesse in de Telefonie-integratie? Vul onderstaand formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.