Nieuws overzicht
Deel op:

Najlae Amaziane over het nieuwe begin van Customer Support Farmacie

De afdeling Customer Support van PharmaPartners Farmacie is volledig vernieuwd. Van twee losse afdelingen (CS Farmacie Groepen en CS Farmacie) is één nieuw, hecht en goedlopend team gesmeed. Een team dat iedere dag klaarstaat om onze klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden. In dit artikel vertelt Najlae Amaziane, Customer Support Specialist Farmacie, hoe zij de bijzondere én intense transformatie van de afdeling Customer Support Farmacie beleefde.

 

“Na het afronden van mijn studie Bedrijfskunde ging ik bij PharmaPartners werken, op de Customer Support-afdeling van Farmacie Groepen. Ik heb veel affiniteit met de zorgsector. Het is voor mij een perfecte match om indirect, achter de schermen, iets te betekenen voor de zorg. De CS-afdeling van Farmacie Groepen liep goed, het was een fijn team. Maar we gingen samen met Farmacie omdat het daar minder goed ging.

Normaal gesproken heb ik niet veel moeite met verandering. Maar de eerste maanden na de samenvoeging waren heel pittig. Er kwam heel veel op ons af. Om de boel draaiende te houden, moest ik meer beldiensten gaan draaien. De variatie in mijn werk was ineens grotendeels weg. Ook had ik, door de werkdruk, het gevoel dat veel werk bleef liggen. Daar had ik behoorlijk wat moeite mee.

Aan Timur en Kaoutar had ik in deze periode heel veel. Ik voerde veel gesprekken met ze. Natuurlijk moet je voor jezelf even een drempel overwinnen om bij leidinggevenden aan te geven dat je het moeilijk hebt. Maar het feit dat ik Timur en Kaoutar goed kende, maakte de drempel een stuk lager. Het was ook fijn om te merken dat ze me begrepen en hielpen. Dat was heel belangrijk voor me. De manier waarop Timur en Kaoutar met me omgingen, heeft er mede voor gezorgd dat ik niet uitviel. Kaoutar werkte eerst zelf op de CS-afdeling, dus ze wist precies waar ik het over had. Dat vond ik heel fijn. Ik voelde me gehoord en begrepen.

Als ik nu terugkijk op de samenvoeging, overheerst een goed gevoel. Het was even pittig, maar we zijn er goed uitgekomen. Ik heb veel geleerd, ook over mezelf. Bijvoorbeeld hoe belangrijk het is om mijn eigen grenzen te bewaken. Inmiddels zit ik alweer een tijd goed op mijn plek en ben ik gegroeid naar mijn nieuwe rol als keyuser. Ik heb veel plezier in mijn werk en vind het mooi om te zien hoe fijn ons nieuwe team samenwerkt. Iedereen is enorm zorgzaam naar elkaar. Dat komt natuurlijk ook doordat we samen zo’n intense periode meemaakten. Deze opgebouwde saamhorigheid maakt ons nu een heel hecht team.”

Download ""